Saturday, September 15, 2012

Open House With Miss Zaza

Assalamualaikum .
disebabkan aku tak dapat balik minggu ni , hati aku mula meronta-ronta untuk skodeng blog orang . sedih weyh tak dapat balik . meraung2 aku nagis dalam hati ni . okay , aku tau aku salah taip perkataan nangis tu . aku malas nak tekan backspce . see . salah eja lagi . dah lah , over kau fara , nak buat skrip air mata pulak . teluk intan tu bukan nye jauh sangat . now aku nak share cerita kat korang . hari tu lecturer aku ade buat rumah terbuka . so , dye mintak budak2 kelas aku tolong  masak kat rumah dye . actually ni lah first open house aku pegi untuk tahun ni . and maybe for the first and last .

07092012 - petang tu aku ade kelas building service . pot pet pot pet kelas pun habis . time odw balik kteorang ade discus nak pegi rumah Miss zaza (our lecturer aka kakak *harhar ) aku dengan beberape kawan aku tak dapat join dpeorang diesebabakan kesulitan yang amat dikesali dan dirasai . hahah . salah lagi aku eja . and malam tu dpeorang balik pukul 12 tgah malam . whoa ! bekerja keras korang kan . so , cikedaut pic dpeorang ni *sumber gambar dari : fesbuk fatin zahidah zahidah :D


 
 apakah yang terjadi ??


muke happy je . ni mesty kerja dah settle :D



08092012 - 9:00 am - 12:00 t/hari - pukul 9 kawan aku call suruh siap2 . dengan blurr nye aku packing baju then mandi . tak lama tu kawan aku pick up aku and others . sampai sane aku jadi blurr tak tau nak buat ape . diesebabkan (ah!salah eja lagi) dapur sesak seperti kereta beratur di tol plaza semasa perayaan tahun baru cina , mummy (mama Miss zaza) suruh kteorang duduk kat depan . errrrr . okay mummy -.- . disebabkann blurr aku tak abis lagi , aku ingatkan open house ni start lepas asar . haha . teruk lah kau ni fara nana . 


















08092012 - 12:01 t/hari - 9 :00 malam - acara dimulakan dengan bacaan ayat suci . then , makan . makan . makan . makan . and makan . stop makan , layan movie kat tv . then makan , makan , makan , and makan again . correction . bukan kteorang makan tau . tetamu Miss zaza yang makan . ktoerang serve je . malas dah aku nak taip pepanjang . lets cekidaut our picture !






kecoh korang kupas kulit telur tu kan ??
sarah punye dah siap kupas !

Telur dah dibogelkan . haha 

  Mee ..... yang aku tau , kuah dye ade udang yang buat aku takut nak makan .

 amz , syima , prasath , haziq , fatin , sarah . akim , munirah

 lepaking at Belakang Rumah !

 Movie time , My Name Is Khan :)

 Puding roti by Syafinaz 

 Ferrero Rocher versi Malaysia . sedap beb !

 This is what we call  " B A J E T "

Akim


 BBM time !

 konon sweet lah ni ??


 ade gaya ni .


 Elya Syazwani , Faiz and Fara Nana

 








 Stylista with Fara Nana


No comments:

Post a Comment