Tuesday, April 10, 2012

Final Project


                                  First project  >  working drawing . submitted > 13 april 2012 before 4.00 pm .

 
Haa , mcm ni lh keadaan bilik aku sekarang .                                        
Haih ! mmg serabut dgn drawing2 tu .
nak submit jumaat ni , tapi siapnye tak lagi .






    Second project  >  Design 1 . submitted > 17 april 2012 before 10.00
          Presentation  > 20 april 2012 , 9 am , studio 1


 

Okay , ni pulak kat lantai . bersepah dgn barang2 Design . 
Seriusly , aku mmg excited nk bwt Design ni . seronok reka2 bgunan ni .Tapi mmg pening lh nk siapkn presentation boardnye .


 













 Bile aku semangat nk siapkn Design , working drawing kne hntr jumaat ni . 
Bile aku semangat nk bwt Working Drawing , lecturer ckp2 pasal Design .
 Aku nk org kenal aku sebab aku cemerlang dlm akademik . bukan pasal benda lain .
and one more thing , aku nk tunjuk kt abg FAIZ yg aku boleh .
sape abg FAIZ ? dye tu mmg terror dlm kelas . mmg terror dlm sem kteorg ni .
even lepak , msty dye akn ckp pasal seni bina ni . respect lh kt dye .
and hopefully dye akn terus sambung blajar :)



                                                                                      Lastly , wish me luck kayh !




No comments:

Post a Comment